חיפוש מלונות בישראל

• מבוגרים
  • ילדים
  • גיל ילדים
הזמנות און ליין באישור מיידי ומבצעים טלפוניים- המחירים הכי טובים בישראל!!!
03-5260505
התקשרו להזמין חופשה בישראל במחירים
הכי טובים ולשמוע על מחירים שאי אפשר לפרסם באתר!

אירועי תרבות ותיירות בישראל

כל מה שצריך לחופשה בישראל

הלקוחות שלנו מרוויחים יותר.

• המנוסים ביותר.

כבר יותר מ-15 שנים שאנו מובילים את שוק התיירות בישראל עם סניפים בכל הארץ.

• האמינים ביותר.

עשרות אלפי לקוחות מרוצים ב-15 שנה האחרונות הם ההוכחה הטובה ביותר לאמינות המוצר שלנו.

• שירות מעל לכל.

אנחנו כאן בשבילכם לכל עניין ודבר. אתם מוזמנים לפנות אלינו, למוקד המכירות הטלפוני שלנו בין השעות 09:00-19:00

• למה לשלם יותר?

אנו משווקים יותר מ-400 מלונות. עם כוח קניה כזה, רק אנחנו יכולים להציע את המחירים האטרקטיביים ביותר עבור לקוחותינו.

• הבטוח ביותר.

טכנולוגיות האבטחה המתקדמות ביותר ואמצעי ההגנה המובילים הם שנותנים לכם ראש שקט, בטחון ושמירה על פרטיותכם בעת רכישת החופשה הבאה שלכם דרכינו.

המלצות גולשים אחרונות

• מלון לאונרדו סוויט תל-אביב והמרכז 1

שקד | 13.10.2018 הגענו למלון לאונרדו סוויט בבת ים. אחרי שהבטיחו לנו הרים וגבעות, לא קיבלנו כלום ושום דבר מכל ההבטחות. לקחתי את הסוויטה הלבנה לילה לפני החתונה שלי, ביום החתונה וגם לילה לאחר מכן (3 לילות 4 ימים). חשוב לציין שאנחנו לקוחות "שמיים"- המועדון של רשת פתאל. נתחיל בצ'ק אין, עמדנו כ20 דקות עד שבכלל פנו אלינו, כשביקשנו לעשות צ'ק אין הבחורה ציינה שבגלל שלקחנו את הסוויטה הלבנה לא מגיע לנו מתנת יום הולדת. כמו כן, בגלל שלקחנו את דיל ליל הכלולות לא מגיע לנו יין ושוקולדים בחדר כי נקבל את כל הטוב הזה בתשלום, בדיל שלקחנו (טעות שלנו). נכנסנו לחדר במלון, הסוויטה הלבנה ה"מפוארת" והזדעזנו. הדלת בשירותים לא נסגרה, שירותים ואמבטיה שלא מביישים אכסנייה מלוכלכת ומגעילה, סתימה בכיור, שיערות באמבטיה, מצעים מלוכלכים בקיצור, חדר מטונף ולא מתוחזק בעליל (יכולים לראות תמונות מצורפות ואני פשוט מתבאסת שלא צילמתי הכל)! קראנו למישהו שיסדר את הדלת, הוא באמת הגיע צ'יק צ'ק, סידר את הדלת והחליף לנו אסלה שהייתה כבר צהובה מרוב שהיא הייתה ישנה. כמובן שגם ביקשנו שיגיעו לנקות את האמבטיה ולהחליף לנו את המצעים המלוכלים שזה לא קרה (עד היום השלישי). כמו כן, הבטיחו מקרר מלא שתיה מתוקה ובמקרר לא היה דבר. פנינו לקבלה מספר פעמים בנוגע לזה, כל פעם מחדש הבטיחו לנו שיביאו לחדר שתיה וכמובן שמעולם לא ראינו את השתיה הקלה. למרות הכל, בחרנו להמשיך את האווירה הטובה שהגענו איתה ולהנות מהנוף מהחדר. החלטנו ללכת לישון על המצעים המלוכלים ונכנסנו להתקלח עם כפכפים. ביום השני, יום החתונה, התארגנו בחדר במלון, כל הספקים היו שם והייתה שמחה והתרגשות גדולה. רצינו להשתמש במכונת אספרסו שהייתה בחדר והופתענו לגלות שהיא שבורה. פנינו לקבלה והם אמרו שהמכונה נמצאת שם רק כי כתוב באתר שיש אבל היא לא באמת עובדת. כמו כן, המלווה שלי אירגנה אייפון עם שירים שנשים בתחנת עגינה שהבטיחו בחדר. כמובן שלא הייתה תחנת עגינה (מסתבר מהקבלה שאף פעם גם לא היה שם אחד כזה). לקראת האירוע, אמא שלי ביקשה שיזמינו לה מונית. כשהגיע הרגע, הסתבר ששום מונית לא הוזמנה לה. הפקידה הנחמדה הציעה לה את שירותיו של חבר שלה שבמקרה גם הוא היה נהג מונית שיקח את אמא שלי והמלוות שלי לחתונה. מיותר לציין שהן איחרו בחצי שעה לחתונה.. הייתה לנו חתונה מהסרטים וחזרנו למלון מאושרים. ברגע שנכנסנו לחדר פנינו חשכו לאור המראה המזעזע של החדר. לא רק שלא השאירו לנו פינוקים ואוכל כמו שהבטיחו לנו ולא רק שלא סידרו לנו את החדר לכבודינו (הרי לקחנו דיל של ליל כלולות) גם לא סידרו ולא ניקו את החדר. זאת אומרת שהמצעים המלוכלכים מיום לפני עוד היו על המיטה, כל הציוד של ההתארגנות לחתונה עוד היו בחדר, החדר היה מטונף ומלוכלך ולא היו לנו מגבות בחדר. מזל שבגלל שכל כך נגעלתי מהמקלחת התקלחתי באולם, אחרת גם הייתי הולכת לישון מסריחה. הגיע היום השלישי, הלכנו לסידורים שלנו (כמובן לא לאחר שהערתי בקבלה שלא פינקו אותנו כמו שהבטיחו לנו), חזרנו בשש בערב למלון ונחשו מה?! החדר בדיוק באותו מצב שקיבלנו אותו יומיים לפני כן. זאת אומרת מצעים מלוכלכים חדר מטונף שהתלכלך יותר ויותר במהלך שהותנו שם וגם הציוד של ההתארגנות עוד היה שם. כעוסים ומאוכזבים ירדנו לקבלה והתלוננו על המצב (גם על זה שעד עכשיו לא קיבלנו שתיה מתוקה בחדר כפי שהובטח). צ'יק צ'ק סידרו וניקו לנו את החדר וסופסוף ישנו על מצעים חדשים (אני מקווה לפחות). עדיין ללא השתיה והפינוקים שהבטיחו לנו (נאמר לנו שנזכרנו להתלונן מאוחר מדי ואין מה לעשות עם זה עכשיו). הגיע הרגע, עשינו צ'ק אאוט ויצאנו מהמלון. בשעה 18:00 מתקשרים לאמא שלי ואומרים לה שלא עשינו צ'ק אווט מהמלון ולכן יש להגיע עכשיו לעשות צ'ק אאווט ולקחת בחשבון שהולכים לתת לנו קנס כספי גבוה בגלל זה. לאחר בירור מולי, אמא שלי התקשרה בלי סוף למלון שלא ענו לה וכשאני התקשרתי ענו לי וניתקו לי בפנים. בשעה 22:18 אני מקבלת הודעה מהבנק שחסמו לי את כרטיס האשראי. הופתעתי מאוד, פעם ראשונה שקורה לי מצב כזה, אני נכנסת לפירוט החיוביים מהאשראי ומה אני מגלה? שהמלון חייב אותי פעמיים על השהות שלנו במלון. התקשרתי למלון לברר את העניין וקיבלתי מהקבלה צעקות כשלבסוף, שוב, ניתקו לי בפנים. אז הנה, יומיים אחרי החתונה, אני מוצאת את עצמי ללא אשראי, כועסת, עצבנית ומאוכזבת והכלל בגלל המלון. אני יודעת שלא אבחר לנפוש יותר בפתאל ובלאונרדו בפרט. שירות על הפנים ואפס התחשבות ואכפתיות. מאוד מאכזב שככה ירח הדבש שלי נראה!
  • מלון ספא קלאב ים המלח 8

מיכאל | 12.10.2018 שנה שניה ברצף אנחנו עם חברים מתארכים במלון הזה. רוצה להגיד שהנופש נפלא. ספא במלון מדהים במיוחד החמאם, שאין בכל מלון. אמנם יש מקום לשיפור. כגון דרוש שיפוץ בחדרים ומעליות, מעלית האמצעית בכלל מקולקלת. גם לא הכל מושלם בשירות בחדר האוכל. צוות אחד עבד מצויין - הכל היה בשפע, נקי, בזמן ושום דבר לא היה חסר. הצוות השני על הפנים - ליכלוך על שולחנות, כל פעם היו חוסרים באוכל, כדי לפנות שולחן היינו צריכים להזמין מישהו מהצוות וכו', הנימוק שלהם היה שכמה אנשים לא הגיעו לעבודה. אבל בסה"כ נהנינו מאוד מהנופש, מהשקט ושלווה. גם רוצה להדגיש שעושים שיפוצים בטיילת וחופים, גם בונים קניון חדש ובעיניי זה מעולה וגם בכל אורך המתחם של עין בוקק WIFI חינם ועובד טוב. תודה
  • מלון לאונרדו קלאב ים המלח 1

חיה | 11.10.2018 חדרים מלוכלכים ,בחדר לידנו עסקו בשיפוץ עם רעש נוראי הרגשתי כמו באתר בניה. המנקים נכנסים לחדר ממלאים סבון ונייר טואלט ובזה נגמר הניקיון שרות גרוע